.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تحریم‌های جدید آمریکا علیه ۷ نهاد و شخصیت به دلیل برنامه پهپادی ایران
وزارت خزانه داری آمریکا ۵ نهاد و ۲ شخصیت را به دلیل حمایت از برنامه پهپادی ایران در لیست تحریم‌های خود قرار داد.
تحریم‌های جدید آمریکا علیه ۷ نهاد و شخصیت به دلیل برنامه پهپادی ایران

شمال نیوز : آمریکا به دلیل روابط خصمانه با ایران طی ۴۵ سال گذشته تحریم‌های گسترده‌ای را علیه تهران وضع کرده است. با این حال، واشنگتن می‌کوشد به هر بهانه‌ای دور جدیدی از تحریم‌ها را علیه جمهوری اسلامی اعمال کند. حمایت از روسیه در جنگ اوکراین یکی از این بهانه‌های واهی است. 

 

به گزارش تله تریدر، دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری آمریکا امروز (چهارشنبه) اعلام کرد در راستای ضربه زدن به برنامه هواپیما‌های بدون سرنشین ایران (پهپاد) ۵ نهاد و ۲ شخصیت را در لیست جدید تحریم‌های خود قرار داده است. 

 

بر اساس بیانیه منتشر شده در این باره، این نهاد‌ها و شخصیت‌ها در ایران، چین، هنگ کنگ، ترکیه و امارات بوده و متهم هستند اقدام به تسهیل ارسال قطعات مربوط به موتور پهپاد‌ها به تهران کرده‌اند. 

 

برایان نلسون، معاون وزیر خزانه‌داری آمریکا در امور تروریسم و اطلاعات مالی در این باره مدعی شد: پهپاد‌های ساخت ایران همچنان یکی از ابزار‌های کلیدی روسیه در جنگ اوکراین به شمار می‌روند. این پهپاد‌ها به منظور ایجاد وحشت در مردم اوکراین و نیز هدف قرار دادن زیرساخت‌های حیاتی این کشور مورد استفاده قرار می‌گیرند. 

 

مقامات غربی به رهبری آمریکا در حالی مدعی ارسال پهپاد‌های ایرانی به روسیه هستند که مقامات تهران بار‌ها این ادعا‌ها را تکذیب کرده‌اند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.097 seconds.